Sunday 2 February 2014

Nasi Minyak

Weyh sumpah kelakar. Tadi aku ada bout 300 something entries. Sekarang tinggal empat je. Empaaaatttttt. Kahkahkah jom gelak. Aku macam bajet nak tapis entry sebab entry dari tahun 2011 of course ah merepek nak mamps katakoo. Tengah syok syok delete berapa ratus aku delete at last tinggal empat je. Kahh! Takpelah lepasni kena selalu update lah. Haihh it a must k Wanie. 

So berbalik kepada post title nasi minyak, of course lah semua orang dalam dunia ni expect yang aku akan update pasal wedding kan. Ha nampak aku punya tak boleh blah expect yg semua orang satu dunia baca blog ni. Semua orang pernah pergi wedding kan. Siapa yang tak pernah pergi wedding tu ayok lah korang nanti time wedding korang takde siapa nak datag. Well ibu selalu takutkan aku macam tu. like kalau aku malas nak g wedding ke, kenduri kendara ke, apa ke. Nanti mesti dia cakap cemtu. Lepastu ayah mesti tambah, dia bukannya reti bercampur dengan orang. So selama ni mungkin aku bercampur dengan bidadari dan bidadara je mungkin.

Wedding apa yang special sangat sampai aku nak tulis entry ni. Pengantin dia cantik ke. Wedding dia gah ke. Wedding dia macam retis ke. Tema dia nice ke. Semua salah sebab pengantin dia aku pun tak kenal siapa. Hahahahha. Kenal lah. Akak Alep. erm tapi tak pernah jumpa. Hewhewhew. So itu bukan lah point nya ye tuan tuan dan puan puan. Sebenarnya happy dapat pergi wedding semalam dengan semua my grilfriends chuolls. Tapi tak semua sebab Ala and Naz dekat Terengganu then Leha pergi Jb. Ha gittew. Dulu pergi wedding dgn parents. Diorang je yg salam tuan rumah then kita ambil goodies beg kan. But sekarang kita sendiri yang kena salam dengan tuan rumah then kita sendiri yg terima goodies bag. See time changes. dekat insta ramainye lahai yg ambil gambar dengan gf bf atas pelamin lepastu caption, we're next. doa kan kami pula. ambil berkat and bla bla blaa. Me like ha kauu ktorg bergambar sekali berlima, so doakan kami kami yang comel comel semua dekat bawah ni cepat kahwin ea. Haa gitteeeeeew katakoooo. orang johor cakap.












Thanks for lend your sweet eyes ♥