Wednesday 11 September 2013

Great day great life

Its 5.30pm another half hour nak balik. Aku sempat taip entry dekat office k pekerja terbaik sangat. So what am I going to story here is Happy Birthday Wanieeeeeee. You're grow enough so please be a good person. Happy birthday to me. Dah tuaa. Huwaaaa *nanges hentak kepala ats meja. Over sangat. So thanks God for showing me another year. Thanks for this happiness. I won't ask more. Thanks juga kepada semua yg wish. Semuaaa. Nak sebut tak terkira. Dekat fb, twitter, whatsapp, wechat, yg call, yg mesej, yg nyanyi kan lagu, yg buat surprise, ehemmm dan juga kepada yg buat buat lupa. Hahaaa. Hargai sangat. Terharu gilaa. Taktahu nak say thanks cemana. Rasa nak peluk, nanges, cium pipi dgn air mata yg tengah berlinangan ni *feeling ombak rindu. This year birthday paling thumbs up kayy. Celebrate birthday dgn ex. Hado? Rare k. Hahaha. 


 Memandangkan dah lama tak update so hari ni dera diri sendiri untuk taip entry yg panjang. Last Sunday jumpa girlfriends. girlfriends kolej. Haa kau ramai sangat girlfriends aku kann. Boyfriend je sorg pun takde. Sad story ever. Jom nanges ramai ramai. Aku gerak dari Mersing tanah tumpahnya darahku around 8am cemtu. Sampai sana 10am then waiting for them. Around 12 something dah sampai Cs. Kenapa Cs sebab dekat myb. Sebab kitorg plan nak spent time lelama. So kalau pergi yg jauh sikit rasa macam hmmmmm takkan nak spent time in car je kan. 
Dah sampai weollzs terus choose tmpat makan. Lapar gila baq hangg. Aku dari pagi tak makan satu apa pun. Cuma minum lemon tea yg masam manis gila semanis muka aku tu. Okeh dah boleh lempang aku sekarang. Kahkahkah. So kitorg nak yg cepat je Mira cadangkan kfc. Memandangkan her treat. Weolzss ikutkan aje. Hikhikhik Dah siap order semua aku nak cari seat yg ade plug sbb nk cas my phone kau tau jelah iphone kdg2 menyusah kan. Tapi takde. Semua seat agk full. Hahh lantak lah better kenyang perut dulu daripada kenyangkan phone kan. Hahahha. Dah siap makan, memasing discuss nak karaoke ke nak nengok movie. I was like apa kata at first kita pergi karaoke dulu. Test suara lunak merdu kita ni kan. Then ktorg ask la satu tempat karaoke ni. Siapa nak tanya ni? Kau lah Wanie, kau lah. Okeh semua aku yg kena. Mira, Mila kalau kau baca jgn marah ea, sesungguhnya aku syg kau :* hahaa

Yes? 
Sir, may I know how about the package or price or something?
Ouh here.

Lepastu dia hulur satu template. Then ktorg sungguh sungguh lah baca. Okeh rm18 per person. Then tanya lg

This one yg rm18 per person ni unlimited time ea. Berapa jam pun can ea?
Eh takk. This price rm18 just until 3pm. After that the price is rm30
ouhh. Okehh

dalam hati, dah boleh blah ni. Masa tu satu jam lebih je lg nak pukul 3pm. Gila. nice sgt harga dia. Takpelah ktorg nyanyi dalam toilet jela cemtu -.- terus blah pergi tempat wayang. Pilih punya pilih okeh ktorg pilih untuk nengok the conjuring. Lepastu dah masuk masing masing taknak dduk tepi. tapi at last aku juga yg duduk tengah. Wewuwewuwewu. Masa tengah cari seat, dammm teringat masa ngok wayang dgn aniq. Ahhhh ni yg malas nak nengok wayang ni. ahhhhhh. Arghhhh.  I just can't stop arghhhhh. Eh lebih no. Hahahahaha. 
Dah abis wayang they sent me to Larkin. Bus pukul 7pm. Tapi sampai sana around 5.45pm something so they accompany me sampai lah aku naik bus. Huwaaaaa sedih walaupun dah spent time satu hari tp still rasa sekejap. Boleh tak kalau baru je lepas jumpa then nak rindu lagi. Boleh takk boleh takk? Hahahaha.






Thanks for lend your sweet eyes ♥